Mål 2010

För ett par dagar sedan frågade Sonja mig vad jag hade för mål 2010. Generellt är jag en sådan människa som inte sätter upp några specifika mål, är för rädd för att misslyckas. Töntigt va? Otrolig, jävla supertöntigt faktiskt. För det är väl just mål mitt liv behöver just nu. Så håll i hatten för här kommer Annas allra första formulerade mål!

Under 2010 vill jag uppnå följande:

1) Hemligt mål (kan inte berätta just nu, men jag lovar att göra det sen... host, host, me taking over the world... nej, fan det skulle ju vara en hemlighet :) )
2) Fixa klart i lägenheten (ja, bli så klar man kan bli, det finns ju tyvärr alltid förbättringar man vill göra...)
3) Åka på en härlig semester med min pojkvän (helst till Frankrike, NY eller Istanbul).
4) Vara lika glad och lycklig som 2009.
5) Lära mig laga mat som inte är halvfabrikat.
6) Inte glömma bort att prova nya saker och tankar.  



Tror ni jag kan nå mina mål? Vilka tror ni jag klarar och vilka är rent och skärt önsketänkande? Eller har jag kanske till och med glömt något som borde vara ett mål?

Kommentarer
Postat av: carolina

Bra idé med mål!



Ett tips, Jag tycker att du ska smarta till dina mål lite.



__7493.aspx" rel="nofollow">http://www.ltkalmar.se/lttemplates/SubjectPage__7493.aspx



Annars blir det ju svårt att veta om du verkligen uppnått dem.



Jag skulle önska ett arbets/studierelaterat mål också.



2010-01-18 @ 14:25:41
Postat av: Anna

Tack för tipset!

Mål nr ett är arbets-/studierelaterat!

2010-01-18 @ 15:45:58
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0