Häng med!

Nu börjar jag igen. Visst känns det lite ovant efter ett så här långt uppehåll, men det ska nog gå bra ändå. Jag ville ju ha en tydligare inriktning på bloggen och nu har jag en sådan. Jag är på jobbjakt och ni får följa med, hur låter det? Ok?

Idag är alltså min första dag som arbetslös, arbetssökande eller kanske snarast arbetstörstande. Hade världens ångest igår och grät en skvätt. Kände mig fruktansvärt vädelös som inte hade ett jobb att gå till och saknade min gamla arbetsplats.

Idag står en sak på schemat, våga mig bort till Arbetsförmedlingen. Vet inte varför det tar emot, antar att jag känner mig lite misslyckad. Men det är viktigt att man skriver in sig där den första "arbetsfria" dagen, så då är det väl bara att göra det. Snart, ska bara hänga tvätt först.

Vi ses i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: fia

Oh! Spännande! Jag ser fram emot fortsättningen!

2010-06-07 @ 13:24:20
Postat av: Klara

Lycka till!

2010-06-07 @ 14:14:56
Postat av: kojs

heja!

2010-06-07 @ 14:53:40
Postat av: Tove

Nämen välkommen tillbaka hjärtat! =)

2010-06-07 @ 23:25:57
URL: http://tovelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0