Idag är jag tacksam

Hallå och hej. Idag har jag jobbat och jag kan säga att jag känner mig tacksam för varje dag jag slipper sitta hemma och uggla. Finns det något deppigare än att vara sysslolös? Obs! Svara inte på den frågan, även jag fattar att det finns värre situationer... Ursäkta hetsen men sist jag skrev i bloggen fanns det en handfull personer som älskade att märka ord och missförstå mig. Jag vill bara ha sagt att det inte är vidare kul att vara arbetslös och att jag är tacksam för att jag bara har varit det i tre dagar hittills. Så.

Det ser förresten ut som jag kommer få jobba veckan ut och inte bara t o m onsdag, bra va?

Och ja, jag har sökt jobb idag så jag håller fortfarande mitt löfte om att skriva en ansökan per dag. Känner mig relativt nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0