Lång arbetsvecka?

Idag har jag inte känt mig det minsta arbetslös och det är ju inte så konstigt eftersom jag har jobbat hela dagen. Skönt tycker jag. Frukt är godis/det är roligt att jobba. Typ.

Sedan jag kom hem har jag verkigen inte gjort en knop, det tar på krafterna att jobba när man varit arbetslös (trots att det har rört sig om tre dagar...). Jag har i princip inte lämnat soffan sedan jag kom hem vid halv sex-tiden. Nu sitter jag och väntar på att överlämna en lägenhetsnyckel (ett typiskt uppdrag man tar på sig som arbetslös) men mottagarnas plan är försenat. Stackars dem.

Är gräsänka över helgen men har varken ork eller lust att utnyttja min nyfunna frihet. Kanske imorgon kväll. Och just det, jag har ju inte sökt ett jobb idag så jag får faktiskt ändå inte dra ut på galej! Mot jobben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0