Svar på kommentar

Postat av: Sanna

Vad är det för jobb du söker? Så kan jag hålla öronen öppna! När kan du börja jobba? Eller tänkte du vara ledig i sommar ngt?


Det är som sagt väldigt roligt när ni skriver kommentarer och jag ska försöka bli bättre på att besvara dem. Så jag börjar med Sannas frågor här ovan.

1) Jag söker nästan allt! Nej, det är inte riktigt sant. I första hand är jag intresserad av att jobba som marknadsassistent alternaltivt assistent på informationsavdelning. Men då min examen endast är teoretisk och arbetsgivare vill se dokumenterad praktisk erfarenhet så söker jag även receptionisttjänster och andra administrativa tjänster.

2 och 3) Eftersom jag är i Italien vecka 25, seglar vecka 28 och har det skönt på Fårö vecka 31 så står jag inte till arbetsmarknadens förfogande dessa veckor (men säg inget till Arbetsförmedlingen..). Börtsett från det så vill jag börja jobba så snart som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Anna, du måste planera bättre!

Man kan inte ha semester var tredje vecka:-)

Så okej, från vecka 32 låter det som om du kan börja jobba på "riktigt", hpjtar till om jag hör något!

2010-06-10 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0