25-årsfest & finmiddag, lördag

Det blir ingen vidare kronologisk ordning bland mina blogginlägg idag märker jag, men snegla på rubrikerna så hänger ni med.

Efter en välbehövd timme sovandes på soffan efter brunchen i lördags var det dags att dra på sig de kortaste shortsen och de högsta klackarna och ta bussen till Kungsholmen för att fira min barndomsvän som precis fyllt 25 år. Eftersom jag redan hade bokat in en middag den kvällen blev det en effektiv halvtimme hos K innan jag var tvungen att dra vidare. Men jag hann med en drink och väldigt trevligt umgänge. 

Sen blev det middag hos K och I med O, M och K. Stackarna väntade med att börja äta tills jag kom, vilket resulterade i en väldigt sen middag och jag fick skämmas. Men jag tror de förlät mig. Hoppas det. Hur som helst hade vi jättetrevligt, åt trerätters, spelade spel, försökte gå ut (sommartiden ställde till det) och hade sedan "efterfest". Vi kom hem tillräckligt sent för att man skulle känna sig ung på nytt. I like.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0