Igår igen

Det går dåligt nu. Med bloggandet alltså. Man har ju inte så mycket att skriva om när man bara jobbar och om kvällarna sitter i soffan.

Igår efter jobbet åkte jag förbi Nobelius för att lära mig allt inom plotter-världen. Sen slank jag in i en second hand-affär (där jag stötte ihop med E som berättade om en lite komplott... roligt) där jag sprang på en snygg slips som fick bli en spontanpresent till min pojkvän. Han är ju delvis en "suit kind of guy" numera, så en extra slips är ju inte helt fel.

Sen hände inte mycket mer igår. Jo, mamma kom förbi och fick agera smakråd, jag har köpt två par skor, men vet inte om något av dem är perfekta... Lite klokare blev jag av hennes råd, men jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0