Jag längtar

Nu är det ett fullspäckat schema innan man kan pusta ut på tåget ner till Skåne imorgon eftermiddag. Det ska tvättas två maskiner, packas och gå på middag hemma hos B. Allt på en och samma kväll. Imorgon jobbar jag nämligen halvdag och åker direkt från jobbet till Centralstationen, så allt måste vara klart redan ikväll. Pust. Men jag är som mest effektiv under lite press, så det ska nog gå vägen i alla fall. Väl på tåget ska jag titta på film, läsa tidningar och fortsätta på boken jag började med igår kväll (så fort den är utläst får ni veta mer). Och påminn mig att ta med kamerasladden så ni kan få uppdateringar från Österlen med tillhörande bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0