Molly igen

         

Jag och min pojkvän (eller ja, framförallt jag) ska vara hundvakter från ikväll till och med söndag. Molly tar en långhelg hos oss, hon har tröttnat på mamma säger hon. Behöver miljöombyte och nya människor att snacka med några dagar. Lagom till dess att hon inser att även jag och O är tråkiga flyttar hon hem igen säger hon. Men inte en dag tidigare. Hon vill även meddela att hon kommer göra allt i hennes makt för att få åtnjuta lite extra förmåner medan hon bor hos oss. Typ hundgodis och lite lever skulle sitta fint tycker hon.

Kommentarer
Postat av: fia

Jag är övertygad om att Molly kommer att ha det alldeles underbart!

2010-03-18 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0