Garderobsrensning



Igår började jag vårstädning av garderoben så smått. Jag började med den roliga delen, d v s jag gick igenom kläderna i källaren för att se om det fanns något där värt att använda. Och vet ni vad? Jag hade inte gjort mig av med min korta blåa cape som jag började tänka på efter jag skrev det här inlägget. Den är visserligen inte alls lika fin som den på bilden och inte heller särskilt lik (den jag har är marinblå med vita bandkanter och i mjukare material..), men den är kort och blå i alla fall. Jag hittade även min röda salior-klänning, men jag vet inte... jag passar inte i rött och jag är inget 15-årigt popsnöre... Vad hittade jag mer? Jo, ett par helt användbara beigea shorts. Nu har jag bara den svåra uppgiften framför mig, d v s att försöka (ja, det är väldigt svårt) att befira min garderob från lite plagg som jag sällan använder. Giv mig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0